Sponsoren

Cmotions maakt data relevant, stuurbaar en voorspelbaar. Bruikbare inzichten en datagestuurde oplossingen voor complexe business vraagstukken. Op alle niveaus in de organisatie en voor alle relevante bedrijfsprocessen. Van advies tot implementatie en optimalisatie. Een integrale aanpak voor optimale datagestuurde resultaten.

 

 

 

 

Datalogue helpt organisaties online en offline marketing in te richten en te verbeteren. Wij geloven dat marketing alleen succesvol is als de marketing strategie, communicatie, analyse en techniek geïntegreerd zijn. En daarbij draait alles om data. Wij analyseren patronen, testen effectiviteit van communicatie-uitingen en optimaliseren klantwaarde. Concreet, meetbaar en effectief. Met onze kantoren in Hamburg, Zurich en Amsterdam zijn wij in staat internationale begeleiding te bieden.

 

 

Door het continu investeren in de kennis, geavanceerde technologie en betrouwbare data biedt EDM toekomstbestendige data gedreven oplossingen. Het hoog opgeleide en gemotiveerde team helpt organisaties met strategisch advies, het toepassen van datascience, het realtime beschikbaar stellen van data, het integreren van on- en offline data en het omnichannel bereiken van audiences.

ORTEC is ‘s werelds grootste leverancier van wiskundige optimalisatiesoftware en advanced analytics, met zo'n 1.000 medewerkers en met kantoren in 13 landen over de hele wereld. Ons doel is om toegepaste wiskunde beschikbaar te maken op een manier die transparant, veilig en duurzaam is. Onze aanpak onderscheidt zich doordat we effectieve en gebruiksvriendelijke modellen creëren van de wereld waarin onze software moet functioneren. Sinds onze oprichting hebben we de bedrijfsprocessen van meer dan 1.200 toonaangevende bedrijven geoptimaliseerd.

We make brands grow
Searchresult werkt volgens de principes van 'How Brands Grow', zoals onderzocht en beschreven door Byron Sharp en het Ehrenberg-Bass institute for Marketing Science. Het is onze overtuiging dat we met het toepassen van deze theorie op het digitale domein, merken laten groeien en performance maximaliseren. Zeven pijlers die we hierin hanteren en toepassen voor onze klanten. De pijlers, ingegeven door Byron Sharp, zijn Reach, Be easy to buy, Get noticed, Refresh and build memory structures, Create and use distinctive brand assets, Be consistent, yet fresh & Stay competitive. Omdat het altijd aantoonbaar beter kan

Consumenten denken niet in online en offline, campagnes, branding, performance, targets en KPI’s. Zij hebben een behoefte of vraag en zoeken het hele jaar door naar vervulling ervan. Het is aan ons om aan te sluiten bij die behoeftes. Met de merken van onze opdrachtgevers voor hen als houvast. Door het samenbrengen van (online) branding en performance, bouwen we zo samen de relatie verder uit. Met een consistent verhaal en relevante boodschappen. In constante dialoog. Zodat consumenten niet alleen vandaag, maar vooral morgen, trouw blijven aan hun merk.