Nieuws

Inzendingen Customer Data Award 2021 geopend

15 maart 2021

Op 2 december 2021 wordt met de DDMA Customer Data Award 2021 voor de 15e keer de organisatie bekroond die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succes weet toe te passen. Cases kunnen vanaf vandaag tot en met 3 mei worden ingediend via http://customerdataaward.nl/.

De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaar volgt in de voetsporen van onder meer ANWB, Sanoma, KPN, ING, WNF en NUON. Naast de reguliere award wordt er dit jaar ook een publieksprijs uitgereikt.

Online uitreiking
Net als vorig jaar vindt de uitreiking van de Customer Data Award 2021 online plaats. Hoe en in welke vorm de uitreiking exact eruit gaat zien wordt later bekend gemaakt. Bezoekers kunnen in ieder geval rekenen op een programma bomvol kennis en inspirerende case-presentaties van de genomineerden, met als slotstuk de bekroning van de beste klantdata-case van het jaar.