DDMA
Customer Data Awards 2023
Dataspecialisten opgelet! De genomineerden voor de DDMA Customer Data Awards 2023 lichten op 7 november uitgebreid hun case toe tijdens een speciale Digital Talk. Ben jij erbij?
Over de DDMA Customer Data Award
De DDMA Customer Data Awards
De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten die erkenning willen voor hun werk. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen vallen uiteindelijk in de prijzen. Met dit jaar extra veel kans. Dit jaar bekronen we het beste werk in data-driven marketing in 2 categorieën:
- Enterprise
- Challenger
Wat levert het je op?
Benieuwd wat een eventuele deelname je kan brengen? De voordelen zijn eindeloos. Hieronder vind je er een paar op een rij:
- Mogelijkheid om inspanningen op het gebied van data-driven marketing en klantgerichtheid te tonen aan een breder publiek en erkenning en waardering voor het harde werk en de inspanning van het team.
- Positieve publiciteit en toegenomen vertrouwen en geloofwaardigheid bij klanten en stakeholders.
- Feedback van de jury en andere deelnemers kan helpen om verdere ontwikkeling op het gebied van data-driven marketing en klantgerichtheid te stimuleren.
- Mogelijkheid om te leren van de beste praktijken van andere deelnemers op het gebied van data-driven marketing en klantgerichtheid.
- Kans om te netwerken met potentiële klanten, partners en andere belanghebbenden.
- Mogelijkheid om het bedrijfsproces te verbeteren door middel van de feedback en evaluatie van de juryleden.
De uitreiking
De DDMA Customer Data Awards bestaan dit jaar uit twee delen:
- Een speciale online talkshow waarin de genomineerden hun cases uitgebreid toelichten. De genomineerden gaan hierbij echt de diepte in zodat jij inspiratie op kan doen voor je eigen datapraktijk.
- De bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Customer Data Awards op DDMA Next, dat in teken staat van de toekomst van marketing.
NIEUWS
Eneco en Omoda winnen de DDMA Customer Data Awards 2023
De winnaars van de DDMA Customer Data Awards 2023 zijn vandaag bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT. Energieleverancier Eneco trok aan het langste eind in de categorie Enterprise. De Data Challenger Award werd uitgereikt aan fashionretailer Omoda.
Winnaar Enterpri…
Eneco, Louwman, Omoda en Het Concertgebouw genomineerd voor de DDMA Customer Data Awards 2023
De genomineerden voor de DDMA Customer Data Awards zijn bekend. In de categorie Enterprise strijden Eneco en Louwman om de winst. In de categorie Data Challenger gaan Omoda en Het Concertgebouw de strijd met elkaar aan. Op 7 november presenteren alle genominee…
Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend
Op 30 november tijdens DDMA Next worden voor de 17e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol toepassen, vallen uiteindelijk in de prijzen…
De jury
Lisette Gouda
CoE Lead Marketing Automation ANWB (Afdeling Customer Analytics)Lisette Gouda
CoE Lead Marketing Automation ANWB (Afdeling Customer Analytics)Lisette Gouda
CoE Lead Marketing Automation ANWB (Afdeling Customer Analytics)Op 1 december 2022 organiseerden DDMA de DDMA Customer Data Award. Als winnaars uit de bus kwamen Rabobank (Customer Data Award), Vattenfall (Data Challenger Award) en Leen Bakker (Publieksprijs).