Wie van jouw klanten dingt mee naar de Customer Data Award 2015?

Datum: 15 april 2015

Wie van jouw klanten dingt mee naar de Customer Data Award 2015?

De DDMA Commissie Klantdata & Dialoog presenteert ook dit jaar met trots de Customer Data Award. Deze prestigieuze prijs voor organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel én strategisch niveau succesvol positioneren, wordt uitgereikt op 17 november, de avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

Ken jij de opvolger van Ziggo, Robeco, Nationale Nederlanden en Nutricia?

Ben je leverancier en ken jij klanten met oplossingen op het gebied van datamanagement? Pak je kans en zet hen in het zonnetje! Bedrijven die klantgegevens inzetten om de dialoog en interactie met klanten te optimaliseren komen in aanmerking. De commissie selecteert cases op basis van analyse en segmentatie,datakwaliteit, data governance, data-integratie en innovatief datagebruik.

De inschrijftermijn eindigt op 15 juni 2015. Hierna stelt de Commissie een shortlist samen voor de vakjury. Op dinsdag 17 november wordt de winnaar tijdens een feestelijk diner bekend gemaakt. Op 18 november, tijdens de DDMA Data Dag, wordt de winnende case aan zo’n 250 marketeers gepresenteerd.

Als leverancier mag je meerdere organisaties inschrijven. Aarzel dus niet en selecteer nu jouw kanshebbers!

NOMINEREN